Co na wypadanie włosów po narkozie

Post 1. Na forum od: Halinka offline. Post 2. Post 3. Post 4.

Wypadanie włosów po narkozie

Ja również miałam problem z włosami, pół roku temu z dnia na dzień zaczeły lecieć garściami- kupiłam jakieś ampułki w aptece do wcierania, jednak nic nie pomogły, kupiłam dodatkowo tabletki Vitapil, i przede wszystkim poleciałam do derematologa- przepisała mi takie wcieranie na głowe na spirytusie- codziennie wieczorem brałam watkę i smarowalam całą głowę- i powiem Ci że dopiero po tym wypadanie się zatrzymało. Dlatego najlepiej idź jak najszybciej do dermatologa. Aha a co do ścinania- to ja właśnie słyszałam że obcięcie włosów w żadnym wypadku nie pomaga na wypadanie włosów- to mit.

Przez Gość pinokio, Sierpień 9, w Zdrowie i uroda. Pewnego dnia postanowiłam najzwyczajniej w swiecie to olac. Nie niszczyłam ich szamponami z marketów, ale nie miałam tez juz ochoty wydawac kasy na drogie specyfiki, wiec zaczełam kupowac najzwyklejszą dermenę, a zamiast odżywek po kazdym myciu wcierałam ampułki seboradinu.

Zauważyłeś na swojej skórze zmiany, które cię niepokoją? Zastanawiasz się, co z tym zrobić? Obejrzyj nasz film i dowiedz się, co powinieneś zrobić w takiej sytuacji. Nie wiem czy wypadanie włosów jest spowodowane narkozą, czy też są inne przyczyny. Jeżeli faktycznie tylko narkoza i stres spowodowany operacją miały na to wpływ, to w ciągu 6 miesięcy powinno się unormować. Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników. Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:. Nie pamiętasz hasła? Nie masz konta? Załóż teraz.

Przeglądając dostępne publikacje o współcześnie stosowanych anestetykach nie sposób znaleźć informacji mówiącej o takim powikłaniu. Jednak nie można tego całkowicie wykluczyć — zapewne mogą wystąpić jednostkowe wyjątkowe przypadki takiej reakcji organizmu na podane środki, choć prawdopodobieństwo jest bardziej niż minimalne. Najczęstszym jednak powodem czasowego, wzmożonego wypadania włosów jest stres wynikający ze świadomości pacjenta o zbliżającej się ingerencji chirurgicznej, operacji. Kolejną z przyczyn może być ułożenie pacjenta na stole operacyjnym. Ma to znaczenie szczególnie przy długich zabiegach.

Komentarze

Dziewczyny czy któraś z was miała problemy z wypadanie włosów po narkozach?? Niestety w ciągu 7 lat miałam 10 operacji czyli 10 narkoz i po ostatnich dwóch strasznie zaczęły wypadac mi włosy.

Wypadanie włosów jest procesem fizjologicznym. Włosy wypadają nam każdego dnia, jest to widoczne szczególnie podczas ich czesania i mycia.

Nie pamiętasz hasła.

Zostaw swoją myśl