Izotek na wypadanie włosów

izotek na wypadanie włosów

Ta wartość jest zbyt krótka. Dlaczego potrzebujemy Twojej zgody? Twoja zgoda jest nam potrzebna, aby zgodnie z prawem przekazać wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje o zadanym przez Ciebie pytaniu. Informujemy Cię, że zgoda może zostać w każdej wycofana, jednak nie wpływa to na ważność przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych podjętych w momencie, kiedy zgoda była ważna. Czy informacje o moim pytaniu trafią do Profesjonalisty? Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje o Tobie i zadanym przez Ciebie pytaniu.

Jak zadbać o włosy podczas kuracji retinoidami?

Retinoidy to leki o bardzo silnym działaniu , które najczęściej stosuję się w leczeniu bardzo ciężkich postaci trądziku. Szczegółowiej rzecz ujmując są to organiczne związki chemiczne, kwasowe pochodne witaminy A. Dla wielu osób kuracja retinoidami jest ostatnią deską ratunku jeśli chodzi o walkę z trądzikiem. Lek ten ma kolosalną listę skutków ubocznych jakie mogą, ale na szczęście nie muszą występować u pacjentów.

Wypadanie włosów to dość częsty objaw niepożądany, jaki występuje podczas stosowania preparatu Izotek. Na początek proszę spróbować zastosować jeden z preparatów aptecznych dedykowany problemowi wypadania włosów z cynkiem , wit B6, skrzypem, itd. Jeśli nie przyniesie to oczekiwanych rezultatów, proszę skonsultować się ze specjalistą dermatologiem, który prowadzi Pani leczenie. Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników. Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:.

Przejrzałem już różne fora dotyczące leczenie trądziku i wszystkie ,dowiedziałem się,że włosy w czasie stosowania tego specyfiku ulegają znacznemu przerzedzeniu oraz,że sytuacja ta nie poprawia się po skończeniu kuracji Izotekiem. Są tu może osoby,będące w czasie lub po kuracji? Wypadają nadal? Włosy mocno się przerzedziły? Po kuracji włosy odrastają czy nic nie ulega zmianie? Przywróć formatowanie. Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

Pani Doktor, mam ogromny problem. Około 2 miesiące po skończeniu kuracji Izotekiem włosy zaczęły wypadać mi dosłownie garściami. Niedługo zostanę łysa. Dodam, że w trakcie kuracji stan włosów uległ znacznej poprawie niż przed. Włosy były mocne, grube, lśniące. Izotek brałam przez 12 miesięcy, początkowo dawka 20 mg, następnie 30 mg, później 20 mg i na końcu 10 mg.

Komentarze

Zakupy Kobieta Publikuj na Wizaz.

Po konsultacji z lekarzem mam przyjmować biotynę, witaminę b6, witaminę d3 nie mogę wystawiać się na słońce , cynk z witaminą A, na skalp stosować Alpicort E. Co jeszcze mogę zrobić, żeby przyspieszyć wzrost włosa i zahamować wypadanie?

Sutki uboczne każdy odczuwa inaczej. U jednych będą to tylko suche usta a niektórzy będą musieli przerywać kurację.

Zostaw swoją myśl