Wypadanie wlosow po odstawieniu tabletek anty

Przez Gość Klaudia-no, Styczeń 29, w Zdrowie i uroda. Problem z wypadaniem wlosow mam juz od kilku lat. Wypadaly mi po urodzeniu dziecka,po odchudzaniu,po zmianie tabletek anty

Witam wszeyskie Panie : Pomocy szukałam już chyba u wszystkich powiązanych z tym lekarzy, u farmacetów, a nawet w sklepach zielarskich ;P Może zacznę od początku, żeby zaoszczędzić zadawania pytań, które same by się nasunęły. Trądzik owszem był, w okresie r.

Skutki antykoncepcji hormonalnej - Co się stało z moją CERĄ i WŁOSAMI?

Komentarze

Zobacz mój profil. Odstawiłam ponad trzy miesiące temu tabletki antykoncepcyjne — mam zamiar starać się o dziecko, ale martwi mnie jeden problem, ostatnio wręcz garściami zaczęły mi wypadać włosy.

baserua

Ja po odstawieniu straciłam połowę włosów a skóra do dzisiaj wygląda jak koszmarek. Gdybym o tym wiedziała nigdy bym ich nie brała.

Hanforkth

Zostaw swoją myśl