Wypadanie włosów po lekach antydepresyjnych

Antydepresanty a wypadanie włosów

Wypadanie włosów u kobiet - jak sobie poradzić? - Iwona Wierzbicka - Porady dietetyka klinicznego

Czy można wyhodować nowe cebulki włosów? Włosy wypadały mi garściami, teraz już nie, ale mam o połowę mniej włosów niż wcześniej. Spowodowane to było nadużywaniem leków psychotropowych.

Skocz do zawartości. Aktualnie masz wyłączony javascript. Kilka funkcji może nie działać. Włącz ponownie javascript, aby korzystać z pełnej funkcjonalności. Napisano 09 maj -

Komentarze

Miliony ludzi na całym świecie doświadczają problemu utraty włosów.

obogrel007

Antydepresanty a wypadanie włosów to dość często oruszany temat. Melancholia, gorsze nastroje, bezsenność, apatia bądź inne podobne stany utrzymujące się przez dłuższy czas mają znaczący wpływ na nasze uwłosienie.

l-only

Włosy są bardzo wrażliwe i szybko reagują na jakąkolwiek zmianę w organizmie.

s32

Zostaw swoją myśl