Wypadanie włosów podczas brania tabletek antykoncepcyjnych

wypadanie włosów podczas brania tabletek antykoncepcyjnych

Od prawie 5 lat biorę tabletki antykoncepcyjne. Od tego czasu podczas mycia głowy wypada mi garść włosów. Czy ktoś ma podobny problem? Czy to może być przyczyna brania hormonów? Przywróć formatowanie. Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

Łojotokowe zapalanie skóry to schorzenie dermatologiczne. Jego leczenie jest dosyć trudne.

Wypadanie włosów po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych

WYPADANIE WŁOSÓW! JAK ZAPOBIEGAĆ?

Witam serdecznie! Od około 8 lat przyjmuję tabletki antykoncepcyjne. Kilka razy je odstawiałam, ale na okres około 3 miesięcy.

naturalne maski na porost włosów

Witam, jednym z działań niepożądanych tabletek antykoncepcyjnych może być wypadanie włosów. Jeśli jest to dla Pani problemem należałoby je odstawić ewentualnie spróbować innych. Ważne jest też żeby upewnić się, że nie ma innych czynników mogących powodować wypadanie włosów. Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników. Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:. Nie pamiętasz hasła? Nie masz konta?

Zobacz mój profil. Odstawiłam ponad trzy miesiące temu tabletki antykoncepcyjne — mam zamiar starać się o dziecko, ale martwi mnie jeden problem, ostatnio wręcz garściami zaczęły mi wypadać włosy. Moja siostra stwierdziła, że to po odstawieniu tabletek, ja boję się, że to objaw jakiejś choroby, która może sprawić, że nie urodzę zdrowego dziecka. Gdzie znaleźć odpowiedź na moje wątpliwości?

Komentarze

Ja po odstawieniu straciłam połowę włosów a skóra do dzisiaj wygląda jak koszmarek. Gdybym o tym wiedziała nigdy bym ich nie brała.

uri356

pumba07

Zostaw swoją myśl